? ??????????????Exploded Hearts? ????? ?? ???Rating: 4.8 (14 Ratings)??62 Grabs Today. 13087 Total Grabs.
??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Queen of Hearts? ????? ?? ???Rating: 4.6 (8 Ratings)??58 Grabs Today. 12444 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Miss BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

01 Julai 2009

Hepy Besday LuLu yg Ke TUT....HEHEHE




Hari ni genap umur lulu yg ke??....konon konon nya nak wish tepat pukul 12 malam tadi...last2 dah tertido..sarah je yang berjaya wish malam tadi....sape yg x wish tu tandanya berani mati la tu...sanggup dengar makian lulu yg kecik tu...

Semasa sarah sibuk menuai kebun aku kat facebook...aku pun mengambil kesempatan telefon si lulu....sukanya lulu bila dengar wish....tp penat je cakap....tp hepy besday tu die dengar plak..rupanya hp die bengong...rindu dengan sambutan besday yang selalu aku dan geng2 buat...time tu duit bukan la menjadi masalah...along ada(lulu)...hehehe...

Disebabkan besday aku(4 Julai), lulu(2 Julai) dan sarah(11 Julai) jatuh pada bulan yg sama...kitaorang selalu sambut bersama...si jeyda la menjadi mangsa kerana terpaksa beli 3 hadiah...hahaha...Bermula dari tahun 2005 lagi aku dah sambut besday bersama lulu dan sarah...1st time tu kitaorang sambut di Ancasa Resort & Spa di Port Dickson....masih aku ingat lagi hadiah ape yg lulu dan sarah bagi....time ni kek disponsor oleh kamal...hehehe...

Tahun kemudiannya, sambutan besday lebih meriah....kitaorang sambut di Redbox..karaoke dari pukul 8 mlm hingga la pukul 3 pagi...dah bole buat konsert live dah tu...mcm2 lagu kitaorang nyanyi...sangat la hepy time ni....saat yang paling ditunggu2...HADIAH...bermula la pertukaran hadiah...sarah bagi t shirt tioman dah juga topi yg ade tulisan nama kami....sangat cantik...aku plak memberi dorang jam tangan dan jeyda membelanja karaoke malam tu...dan lulu...membuat kejutan...memberi hadiah yg sangat menarik...kotak je dah membuatkan aku dan sarah excited...bile jeyda kate bukak..aku ngan sarah bukak dengan rakusnya....rupa2nya die bagi underwear renoma yg dibeli bersama en akbal(ex boss) dan sarah dapat g string yg sangat seksi..hahaha...

Rupa2nya itu la kali terakhir kitaorang sambut besday....semuanya selepas jeyda di tukarkan ke TM Kedah....xda hotel untuk kami menginap lagi..hehehe...hotel sentul...tp semua ini akan menjadi kenangan dan memori yg indah bagi aku....walaupun perkenalan kita tidak la lama...tp kita bagaikan kawan yg dari kecil sudah kenal....tiada masalah...suka dan duka pun bersama..hampir maut pun bersama...aku harap persahabatan ini akan berkekalan sampai bila2...

0 comments: